Shoplog next direct

Kleine meisjes worden groot. BLEGH! Ik heb de eerste doos met te kleine kleding al gevuld. Hierin zitten ook haar pyjama’s jammer genoeg.

Maar dat betekent wel dat deze mama weer mocht gaan shoppen! Dit keer heb ik wat besteld bij www.nextdirect.com Ik shop hier de pyjama’s van Jenthe want die vind ik echt geweldig. Hele leuke prints maar ook geweldige kwaliteit.

Ik houd van gebreide materialen, kleding, maakt eigenlijk niet uit, als het gebreid is vind ik het leuk.
Daarom moest ik dit vestje dan ook bestellen. In de kleur lila want het hoeft van mij niet allemaal roze voor eens meisje.
En hij is zo schattig met het gekke mutsje!

Dan nu de pyjama’s. Ik heb er maar direct 6 besteld omdat mevrouw vaak een keer spuugt. Zo gebeurt het geregeld een keer dat we halverwege de avond een schone pyjama aan moeten doen.

GEWELDIG voor kerst! hahaha. Het leuke aan deze vind ik dat er hartjes in zijn geperforeerd.

Een hele drukke pyjama maar zo lekker hollands vindt je ook niet?

Deze vind ik toch wel heel fris en mooi! Een leuke klaproos met blauwe tinten. Dit is dus echt iets wat ik wel heel erg bij een meisje vind passen maar niet perse roze hoeft te zijn.

Aangezien ik twee pakketen heb gekocht van drie pyjama’s, heb je geen keuze in de combinatie. Maar ik moet zeggen dat ik ze meestal heel leuk vind.
De roze hier boven is mij eigenlijk iets te schattig maar that’s allright!

Ik weet niet wat het is. Maar ik heb wat met de kleur groen sinds ik zwanger was. Dus deze vind ik natuurlijk geweldig.

Okee met deze pyjama heb ik een beetje haat-liefde relatie. De ene dag vind ik hem leuk, de andere dag vind ik hem niet zo. Vandaag is de dag dat ik hem niet zo vind hahaha.

De pyjama’s zijn van 100% katoen en de kwaliteit is echt geweldig. Ze blijven heel lang mooi, ook al wel was je ze gigantisch heet elke keer.

Echt een aanrader voor je lieve kleine! Ook voor grotere kleintjes trouwens hahaha.

Dikke kus Lieneke

Plaats een reactie